ترجمه: گیم اور
این متغیر ها در inspector مشاهده میشه(بعد از اختصاص کامپوننت ریجید بادی به گیم ابجکت دلخواه)
| angularDrag | درگ زاویه ای گیم ابجکت |
| angularVelocity | بردار شتاب زاویه ای از ریجید بادی |
| centerOfMass | مرکز ثقل نسبت به لولای ترنسفورم گیم ابجکت |
| collisionDetectionMode | مد تشخیص کالیژن ریجید بادی |
| constraints | میزان درجه ی آزادی مجاز برای شبیه سازی این ریجید بادی را کنترل می کند. |
| detectCollisions | کالیژن دیتکشن فعال باشد یا خیر؟ (به طور پیشفرض فعال است) |
| drag | درگ گیم ابجکت |
| freezeRotation | قفل گذاری تاثیر فیزیک روی چرخش گیم ابجکت حول محورهای xyz |
| inertiaTensor | تنسور اینرسی مورب جرم نسبت به مرکز جرم |
| inertiaTensorRotation | چرخش تانسور اینرسی |
| interpolation | باعث نرمی اثر فیزیک در حال اجرا در یک نرخ فریم ثابت می شود. |
| isKinematic | چگونگی تاثیرات فیزیک بر ریجید بادی را کنترل می کند |
| mass | جرم ریجید بادی |
| maxAngularVelocity |
حداکثر سرعت زاویه ای از ریجید بادی (پیش فرض 7) محدوده {0، بی نهایت}. |
| position | موقعیت ریجید بادی |
| rotation | چرخش ریجید بادی |
| sleepAngularVelocity | سرعت زاویه ای که ابجکت ها استفاده می کنند تا به خواب روند (پیش فرض 0.14) محدوده {0، بی نهایت}. |
| sleepVelocity | سرعت خطی که ابجکت ها استفاده می کنند تا به خواب روند (پیش فرض 0.14) محدوده {0، بی نهایت}. |
| solverIterationCount | تعداد تکرار یا از سرگیری های solver در ریجید بادی |
| useConeFriction | رانش اصکاک مخروطی برای استفاده ی ریجید بادی |
| useGravity | کنترل می کند آیا جاذبه بر ریجید بادی تاثیر بگذارد یا خیر. |
| velocity | بردار سرعت یا شتاب ریجید بادی_شتاب روی محور xyz |
| worldCenterOfMass | مرکز جرم ریجید بادی در فضای جهانی(فقط خواندنی_غیر قابل ویرایش) |

سلام
میتونی درباره کشیدن و هل دادن اجسام تو یونیتی کمک کنی که چطور یه جعبه رو هل داد یا کسید منظورم برخورد ساده کلایدر یا ترگر نیست
یعنی کاکتر بتونه جعبه رو هل بده و بکشه
من تو نهوه اتصال کاراکتر به جعبه مشکل دارم