آموزش Creating Professional Studio Game Assets Production 3ds Max Unity

در این سری از آموزش های مدلسازی 3بعدی تری دی مکس و بازی سازی یونیتی Unity، میخوایم با استفاده از این 2 نرم افزار مجموعه ای از فایل های آماده و آبجکت به صورت Game Assets را گرداوری کنیم.

همچنین تکنیک های رسیدن به تکسچرهای پیچیده و ترکیبی را با Texel Density برسی میکنیم  و به برنامه نویسی و کارهای ویرایش اسکریپت cutting edge و ترفندهایی را برای ویراش رابط کاربری مکس customizing our User Interface ، را تمرین خواهیم کرد.همچنین تکنیک های ای را برای تسریع فرایند تکسچرسازی و ذخیره زمان را به شما یاد خواهم داد.همچنین ورودی و خروجی گرفت فایل از تریدی مکس به Unity و برعکس را تمرین میکنیم.

در پایان این دوره آموزشی، درک قوی ای از اینکه چطور میشه یک آبجکت سه بعدی را برای بازی سازی طراحی ، تکسچر دهی و آماده به رندر کرد.

فیلم آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول این آموزش

نام آموزش : آموزش مدلسازی و ساخت تکسچر برای آبجکت در بازی سازی Unity

زمان : 2 ساعت و 5 دقیقه

شرکت سازنده : Digital Tutors

نرم افزارهای استفاده شده : 3ds Max 2014, Photoshop CS6, Unity 4.5, Headus UVLayout

دانلود رایگان آموزش Creating Professional Studio Game Assets for Production in 3ds Max and Unity

دانلود رایگان آموزش – 300 مگابایت

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده