دانلود رایگان آموزش مقدماتی یونیتی Quick Start Unity

به قسمت اول از دوره آموزش صفر تا صد نرم افزار یونیتی Unity خوش آمدید. در این قسمت مفاهیم پایه ای و دستوات مقدماتی برای شروع بکار یونیتی را کار خواهیم کرد

آموزش مقدماتی یونیتی مان را با ساخت پروژه جدید new project شروع میکنیم و با رابط کاربری interface  و محیط این نرم افزار  و کار با منو ها و پنجره های یونیتی آشنا خوایم شد.

import and manipulate game assets :سپس وارد کردن فایل های سه بعدی از سایر نرم افزارها را کار میکنیم ، و به مباحثی مانند ساخت متریال و کامپونت ها ، نورها و آبجکت بازیگر دلخواه player game object ، و … را تمرین میکنیم.

در طول این دوره که یک پروژه را کار میکنیم، سعی میکنیم که شناخت و دانش با ارزشی را در این نرم افزار به شما انتقال بدهیم و بتوانید این تکنیک ها را به طرق مختلف در پروژه های خود بکار بگیرید.

game dev terminology : در پایان ، یک درک مقدماتی کلی از نرم افزار یونیتی برای شروع مباحث پیچیده تر دارید و برای درس بعدی ، آمده شده اید.

در پایان هر بخش، یک پروژه و تمرین عملی به اسم (assignment ) را برای شما آماده کردیم که توصیه میکنیم که حتما آن را انجام بدهید و بعد  ،به بخش دوم آموزش بروید.

 

فیلم آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول این آموزش

نام آموزش : آموزش یادگیری سریع نرم افزار یونیتی : بخش اول

زمان : 1 ساعت و 26 دقیقه

شرکت سازنده : Digital Tutors

نرم افزارهای استفاده شده : Unity 4.3

دانلود رایگان آموزش مقدماتی یونیتی Quick Start to Unity: Volume 1

دانلود رایگان آموزش – حجم = 691

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده