آموزش مدلینگ تریدی مکس برای واقعیت مجازی VR 3ds Max Unity

در این سری از آموزش های تصویری برای شبیه سازی واقعیت مجازی در تی دی مکس VR tutorial ، میخوایم یک مدل آمده و پیش تنظیمات (game asset) برای محیط یونیتی بسازیم تا بتوانیم حس واقعیت مجازی را شبیه سازی کنیم.

مدل سازی برای واقعیت مجازی modeling VR ، با مدلینگ برای سایر نرم افزارها و پلت فورم ها (modeling for other platforms) ، خیلی متفاوت نیست. اما نکات چالش برانگیزی هست که باید به آنها اشاره کنیم.

set up a production standard : آموزش مان را با آماده کردن صفر تا صد استانداردهای رویه ای ، شروع میکنیم و در مورد مهم ترین بخش ساختار بازی سازی (game mesh construction) بحث خواهیم کرد. تنظیمات مقیاس روی سطوح out the UVs نسبت به تکسچرها را انجام خواهیم داد و در آخر محیط مجازی ساده ای که ساختیم simple VR environment ، را تست خواهیم کرد.

در پایان این دوره دیدئویی واقعیت مجازی  VR training ، به تمام مباحثی که شما را برای ساخت یک پروژه VR projects ، چالش میکشند، غلبه خواهید کرد.

واقعیت مجازی یکی از جدید ترین تکنولوژی های ساخت بشر هست که میتوانید در ابتدا محیط سه بعدی را در 3ds max یا Unity و … بسازید و در محیط مجازی آن با سایر عناصر موجود در صحنه تعامل داشته باشید.واقعیت مجازی، کاربرد های زیادی از پزشکی و شبیه سازی پرواز گرفته تا بازی سازی و سایر اپلیکیشن های تفریحی و آموزشی و … دارد.

فیلم آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول این آموزش

نام آموزش : آموزش ساخت واقعیت مجازی تریدی مکس یونیتی VR 3ds Max Unity

زمان : 2 ساعت و 55 دقیقه

شرکت سازنده : Digital Tutors

نرم افزارهای استفاده شده : 3ds Max 2016, Unity 5.1, Substance Painter 1.5

دانلود رایگان آموزش Game Asset Production Pipeline for VR in 3ds Max and Unity

دانلود رایگان آموزش – حجم = 1 گیگ

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده