دانلود آموزش Getting Started with Procedural Generation for Game Artists in 3ds Max

در این دوره آموزشی تری دی مکس 3ds Max tutorial ، میخواهیم این فرصت را به شما بدهی که چند تا از سوالات  و ایده هایی که در حین ساخت محتوا برای بازی سازی بر اساس الگوریتم رویه ای (procedural games) برای شما پیش میاد را پاسخ دهید.

بازی بر اساس تکنیک رویه ای (Procedural games) روز به روز در صنعت بازی سازی ، گسترده تر شده و مزیت های advantages فوق العاده ای دارد. مانند :  هیچ وقت مانند تکراری نیست ، و حتی محیط اینوایرومنت environments را کاملا میتوان توسط کد بندی، شبیه سازی کرد و همچنین (است های با ریزولیشن پایین low-resolution game assets) ساخت.

این در حالی است که برنامه نویسان programmer باید تلاش زیادی انجام دهند تا قوانین بر اساس دنیای واقعی را شبیه سازی کنند و اینها خطوط راهنمایی guidelines هستند که ما باید به عنوان هنرمند بازی ساز game artists از آنها پیروی کنیم.

در پایان این دوره تمرینی 3ds Max training ، به خوبی یاد میگیرید که چطور محتوای سع بعدی create 3d content را برای ساخت بازی های پروسیچوال procedural games ، در نرم افزار یونیتی Unity بسازید.

 

فیلم آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول این آموزش

نام آموزش : آموزش ساخت مدل برای بازی سازی یونیتی در تری دی مکس 3ds Max

زمان : 1 ساعت و 50 دقیقه

شرکت سازنده : Digital Tutors

نرم افزارهای استفاده شده : 3ds Max 2015, Photoshop CC, Unity 5.0

دانلود رایگان آموزش Getting Started with Procedural Generation for Game Artists in 3ds Max

دانلود رایگان آموزش – حجم = 211 مگابایت

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده